مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 دی 1400 ساعت 12:202022-01-05سياسي

نام سردار سلیمانی به عنوان رمز مقاومت معرفی شده است


نماینده مردم بوشهر در مجلس خبرگان رهبری گفت: ویژگی مکتب سردار سلیمانی فرا مرزی بودن آن است و در کشورهای پیرامونی ایران و حتی قلب آفریقا نام سلیمانی به عنوان رمز مقاومت معرفی شده است.

- ایسنا/بوشهر نماینده مردم بوشهر در مجلس خبرگان رهبری گفت: ویژگی مکتب سردار سلیمانی فرا مرزی بودن آن است و در کشورهای پیرامونی ایران و حتی قلب آفریقا نام سلیمانی به عنوان رمز مقاومت معرفی شده است.

حضرت آیت الله حسینی بوشهری، دامت برکاته روز چهارشنبه در همایش راهیان رهایی و ایثار که با هدف بزرگداشت دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی و یاد و خاطره شهیدان عبدالرسول قادریان و احمد جلالی ریشهری به عنوان شهدای تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان بوشهر برگزار شد، اظهار کرد: ویژگی دیگر مکتب سردار سلیمانی فرا مرزی بودن آن است و تنها منحصر به داخل کشور نیست و در کشورهای پیرامونی ایران و حتی قلب آفریقا نام سلیمانی به عنوان رمز مقاومت معرفی شده است.

وی با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب سردار شهید سلیمانی را به عنوان یک مکتب معرفی کرده است، بیان کردند: ویژگی مهم مکتب این است که از خصوصیت فردی بودن خارج شده و دیگر سخن از شخص مطرح نیست.

نماینده مردم بوشهر در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه مکتب سلیمانی به منزله آرمان‎ های بلند این شهید و مرام و عقیده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نام سردار سلیمانی به عنوان رمز مقاومت معرفی شده است

نام سردار سلیمانی به عنوان رمز مقاومت معرفی شده است