مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 دی 1400 ساعت 12:552022-01-05بين الملل

وبگاه یمنی: آیا ابوظبی به تذکر عملی جدید صنعاء نیاز دارد؟


بک وبگاه یمنی با اشاره به تشدید تحرکات اخیر امارات در خاک یمن در حالی که مدعی خروج تدریجی از جنگ یمن است، نوشت که آیا ابوظبی دوباره به تذکر عملی و جدی نیروهای مسلح این کشور نیاز دارد؟ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، آذرماه گذشته بود که حمید عبدالقادر عنتر مشاور نخست وزیر موجب فلج شدن کامل این کشور به ویژه شهر دبی خواهد شد.

پیش از او  یحیی سریع ، سخنگوی نیروهای مسلح یمن پس از هشتمین عملیات مهم برون مرزی این کشور که در عمق خاک سعودی با عنوان عملیات بازدارندگی هشتم انجام شد، هشدار داد که در صورت تداوم اقدامات و حملات امارات در یمن، بانک تهیه شده از اهداف برای حمله در امارات، در تیررس موشک ها و پهپادهای یمن قرار خواهد گرفت.

این پیام های هشدار بیانگر آن است که گویا، ابوظبی حملات یمنی ها در سالهای 2017  و 2018 در عمق خاک امارات را فراموش کرده و نیازمند تذکر جدیدی است.

در پی پیشرفت های موشکی و پهپادی چشمگیر ارتش و کمیته های مردمی یمن و در تیررس قرار گرفتن شهرهای ابوظبی و دبی و اثبات آن با حمله پهپادی سال 2017 به عمق خاک امارات، این کشور طی یک مانور سیاسی مدعی عقب نشینی تدریجی از صحنه جنگ یمن شد.

اخیرا در پی تلاش های مزدوران وابسته به امارات برای پیشروی به سوی استان شبوه، بار دیگر صنعاء هشدارهای خود را از سر گرفته است و به مقاما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وبگاه یمنی: آیا ابوظبی به تذکر عملی جدید صنعاء نیاز دارد؟

وبگاه یمنی: آیا ابوظبی به تذکر عملی جدید صنعاء نیاز دارد؟