مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 دی 1400 ساعت 13:152022-01-05فرهنگي

نگاه عاشقانه سردار را در «احرام عشق» تصویر کردم/ احرام عشق با خون


حسین عصمتی هنرمند نگارگر بیان کرد که در خلق اثر نگارگری «احرام عشق» از یک جمله عرفانی و عاشقانه حاج قاسم و بیت شعری که همسو با نگاه او به زندگی است، - حسین عصمتی هنرمند نگارگر بیان کرد که در خلق اثر نگارگری احرام عشق از یک جمله عرفانی و عاشقانه حاج قاسم و بیت شعری که همسو با نگاه او به زندگی است، بهره گرفته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردیس سردار شهید حاج قاسم سلیمانی اثر مشترک حسین عصمتی و مینا صدری و همچنین تابلو نگارگری احرام عشق اثر حسین عصمتی از مجموعه آثار تجسمی سرو آزادی امروز چهارشنبه 15 دی ماه در حوزه هنری رونمایی شد.

مرکز هنرهای تجسمی حوزه هنری در راستای بزرگداشت دومین سالگرد شهادت سردار دل ها حاج قاسم سلیمانی از این 2 اثر تجسمی رونمایی به عمل آورد.

حسین عصمتی هنرمند نگارگر و مجسمه ساز درباره دلیل خلق اثر نگارگری با موضوع حاج قاسم با توجه به ظرافت های این هنر، به خبرنگار مهر گفت: یکی از تخصص های من نگارگری است و تجربه زیادی دارم اما چون قبلاً مطالعات نظری و عملی بسیاری داشتم، روی هنر نگارگری اشراف دارم و بر اساس اینکه مدرک فوق لیسانس من، نقاشی بوده است، توانسته ام با تلفیق این دو رشته با هم، آثار جدیدی را خلق کنم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگاه عاشقانه سردار را در «احرام عشق» تصویر کردم/ احرام عشق با خون

نگاه عاشقانه سردار را در «احرام عشق» تصویر کردم/ احرام عشق با خون