مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 دی 1400 ساعت 13:202022-01-05سياسي

پیکر مطهر دو شهید انقلاب وارد کردستان شد


همزمان با ایام دهه بصیرت و سوگواری بانو فاطمه (س)، پیکر مطهر دو شهید انقلاب وارد سنندج شد.

- ، سرهنگ سعید شعبانی معاون هماهنگ کننده سپاه بیت المقدس کردستان در حاشیه مراسم استقبال از ورود پیکر دو شهید تازه تفحص شده اظهار کرد: در این ایام 250 شهید تازه تفحص شده دوران دفاع مقدس وارد کشور شدند که از این تعداد دو شهید وارد سنندج شده و مهمان مردم این استان خواهند بود.

وی با اشاره به استقبال از شهدای گمنام در استان کردستان گفت: هم زمانی ورود پیکر مطهر شهدای گمنام با شهادت سردار دل ها، شهید حاج قاسم سلیمانی و ایام فاطمیه، عطر، بوی و معنویت خاصی به فضای استان خواهد بخشید.

معاون هماهنگ کننده سپاه بیت المقدس کردستان آغاز مراسم استقبال از این دو شهید والا مقام را روز پنجشنبه 16 دی ماه ساعت 10 صبح اعلام کرد و گفت: این مراسم با حضور آحاد مردم انقلابی استان کردستان از مسجد جامع شهر سنندج آغاز خواهد شد.

سردار ذبیح الله مالکی مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس کردستان نیز اظهار داشت: به مناسبت دومین سالگرد شهادت سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی و یارانش، پیکرهای مطهر 250 شهید گمنام دوران دفاع مقدس در کشور و در 21 استان تشییع و تدفین خواهند شد که در این میان طبق تصمیمات صورت گرفته استان کردستان میزبان یک شهید گمنام و شهید توفیق احمدی که ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیکر مطهر دو شهید انقلاب وارد کردستان شد

پیکر مطهر دو شهید انقلاب وارد کردستان شد