مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 دی 1400 ساعت 13:202022-01-05بين الملل

اردوغان همان رشوه ای را از عربستان می خواهد که 3 سال پیش رد کرد


پس از فراز و نشیب های بسیاری که نشان دهنده مراحل همگرایی میان ریاض و آنکارا بود و مهمترین آنها سفر مولود چاووش اوغلو، وزیر خارجه ترکیه به ریاض بود، - پس از فراز و نشیب های بسیاری که نشان دهنده مراحل همگرایی میان ریاض و آنکارا بود و مهمترین آنها سفر مولود چاووش اوغلو، وزیر خارجه ترکیه به ریاض بود، در پی سقوط ارزش لیره و به باد رفتن طرح ایجاد امپراتوری عثمانی، رجب طیب اردوغان فوریه آتی به عربستان سفر خواهد کرد تا در آنجا با معامله خون جمال خاشقجی، خبرنگار عربستانی کشته شده در کنسولگری عربستان در استانبول، منافع اقتصادی مورد نیاز خود جهت آمادگی برای انتخابات 2023 را به دست آورد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه الاخبار چاپ لبنان در تحلیلی نوشت: زمانی که محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان در جریان سفر منطقه ای اخیر خود در قطر از دیدار با اردوغان خودداری کرد، رسانه های سعودی طرح برنامه ریزی شده ای را در شبکه های اجتماعی آغاز کردند با این مضمون که اردوغان ذلیلانه به ریاض خواهد آمد.

این رسانه ها در طول دو روز گذشته و از زمانی که اردوغان اعلام کرد فوریه آتی به عربستان سفر خواهد کرد، دوباره همین مطالب را تکرار کردند.

تلاش های اردوغانِ درگیر بحران اقتصادی برای آشتی با بن سلمان، در چارچوب رویکرد او برای بهبود روابط با همه از جمله رژیم صهیونیس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اردوغان همان رشوه ای را از عربستان می خواهد که 3 سال پیش رد کرد

اردوغان همان رشوه ای را از عربستان می خواهد که 3 سال پیش رد کرد