مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 دی 1400 ساعت 13:352022-01-05سياسي

آیین شبی با شهدا امشب در مصلی بیت المقدس اراک برگزار می شود


شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد: آیین شبی با شهدا از ساعت 18 الی 20 امروز چهارشنبه در محل مصلی بیت المقدس اراک برگزار می شود و پیـکر پـاک و مطهـر شـهید گمنام ایام دفـاع مقـدس صـبح فردا (پنـج شــنبه) از ساعت 10 از .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی با صدور اطلاعیه ای مردم نقاط مختلف این استان را به حضور پر شور در آیین تشییع پیکر مطهر شهید گمنام در اراک دعوت کرد.

در این اطلاعیه آمده است: به درستی که گمنامی تنها برای شهرت پرستان دردآور است وگرنه اجر و پاداش الهی در گمنامی است و محکمه خون شهدا، محکمه عدلی است که ما را در آن به محاکمه می کشند و بر هیچ کس پوشیده نیست امنیت و اقتدار کنونی ایران اسلامی مرهون ایثار و فداکاری های شهدایی است که با گذشتن از جان شیرین خود نهال انقلاب اسلامی را آبیاری کردند و ارزش های الهی و اسلامی را در این سرزمین زنده نگه داشتند.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: امروز به سمت مصلی بیت المقدس شــهدا تشـییع خواهد شد، و آیین تدفین پیکر مطهر شهید بعد ازاقامه نماز ظهر و عصر در صداو سیمای استان مرکزی برگزار می گردد.

انتهای پیام/


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیین شبی با شهدا امشب در مصلی بیت المقدس اراک برگزار می شود

آیین شبی با شهدا امشب در مصلی بیت المقدس اراک برگزار می شود