مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 دی 1400 ساعت 13:402022-01-05حوادث

ضرب و شتم کارشناس اورژانس قزوین توسط بیمار فراری


بیمار بابیان اینکه نیازی به گرفتن شرح حال و چک کردن علائم حیاتی نیست، به سمت کارشناس اورژانس حمله ور شده و شروع به ضرب و شتم می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان قزوین گفت: در جریان مأموریت اورژانس، بیمار با جسمی سخت به صورت کارشناس اورژانس ضربه ای وارد می کند و سپس از آمبولانس پیاده شده و با ماشین شخصی خود متواری می شود، کارشناس اورژانس نیز به دلیل سرگیجه، کاهش سطح هوشیاری و خونریزی از ناحیه گوش بلافاصله با آمبولانس دیگری جهت انجام اقدامات درمانی به بیمارستان رجایی منتقل می شود.

سهیل سلطانی با اعلام این خبر تصریح کرد: در مأموریت شب گذشته اورژانس، فردی به صورت حضوری به پایگاه آقابابا مراجعه کرده است، کارشناسان فوریت های پزشکی پایگاه آقابابا شرح حال را دریافت و بیمار را معاینه می کنند، فرد بیمار در حال معاینه شروع به ضرب و شتم کارشناسان پایگاه آقا بابا می کند.

وی افزود: کارشناسان پایگاه آقابابا هنگام گرفتن شرح حال، در حال بررسی آسیب های احتمالی بودند که با پرخاشگری بیمار مواجه می شوند، بیمار بابیان اینکه نیازی به گرفتن شرح حال و چک کردن علائم حیاتی نیست، به سمت کارشناس اورژانس حمله ور شده و شروع به ضرب و شتم می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرب و شتم کارشناس اورژانس قزوین توسط بیمار فراری

ضرب و شتم کارشناس اورژانس قزوین توسط بیمار فراری