مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 دی 1400 ساعت 14:052022-01-05سياسي

روایت خانواده شهدای مدافع حرم از روز شهادت حاج قاسم/قرار بود سردار بیاید!


 خبرگزاری فارس لرستان، نسرین صفربیرانوند، یکی از ویژگی های بارز سردار سلیمانی مردم داری بود.

شهید سلیمانی همواره در مناسبت های مختلف در بین خانواده شهدای مدافع حرم حضور می یافت و ارتباط صمیمانه ای با آنها داشت و از همین رو شهادت حاج قاسم داغ بزرگی بر دل حانواده شهدای مدافع حرم گذاشت.

بسیاری خانواده شهدای مدافع حرم در مناسبت های مختلف عنوان کرده اند که داغ فراق سردار سلیمانی داغ شهیدشان را تازه کرده است و به نوعی بچه های آنها دوباره یتیم شده اند.

 این روزها و در سالروز شهادت شهادت سردار سلیمانی، داغ او بر دل همه ما سنگینی می کند، بیقراری و دلتنگی سهم همه ما است اما برای خانواده شهدای مدافع حرم حس و حال دیگری دارد، به راستی که شهید حاج قاسم سلیمانی در دل های مردم جای دارد.

به مناسبت دومین سالگرد شهید سلیمانی با چند تن از خانواده شهدای مدافع حرم استان گفت و کرده ایم تا هم از حال و هوای آنها هنگام شهادت سردار برای ما بگویند و هم اگر از نزدیک او را دیده اند خاطراتشان را برای ما نقل کنند.

توجه سردار سلیمانی به فرزندان شهدا  همسر شهید رضا رستمی مقدم می گوید: شهید رستمی 14 خرداد سال 95 به شهادت رسید، او قبل از شهادتش با من تماس گرفت و گفت بند پوتین ها را بسته ام ممکن است دشمن حمله کند، ظاهرا وقتی که مشغول نماز است در یک عملیات انتح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت خانواده شهدای مدافع حرم از روز شهادت حاج قاسم/قرار بود سردار بیاید!

روایت خانواده شهدای مدافع حرم از روز شهادت حاج قاسم/قرار بود سردار بیاید!