مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 دی 1400 ساعت 14:252022-01-05سياسي

سربازان ولایت مقتدرانه از مرزهای کشور محافظت می کنند


فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی گفت: سربازان ولایت در مرزبانی نیروی انتظامی مردانه و با وجود دوری از خانواده های خود، مقتدرانه از تمامی مرزهای جمهوری اسلامی حفاظت می کنند.

- سرتیپ پاسدار احمدعلی گودرزی روز چهارشنبه، 15 دی ماه، در مراسم اولین یادواره شهدای مرزبانی آذربایجان شرقی که با حضور مسئولین استانی، فرماندهان نظامی، خانواده های معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان برگزار شد، اظهار کرد: غیرت و پایمردی دیار آذربایجان با نام ستارخان، باقرخان، شهدای جلفا در جریان جنگ جهانی دوم و شهیدان قاضی، مدنی، باکری و سایر شهدا زبانزد همه است و زمانی که اسم آذربایجان را می شنویم، احساس می کنیم یک کوه پشتمان قرار دارد.

وی با بیان اینکه شهدا انسان هایی راسخ القول و راسخ العمل بودند، افزود: بعد از قیام عاشورا، تاریخ دیگر مادران و همسرانی شبیه به مادران و همسران شهدای کربلا ندیده بود تا اینکه انقلاب اسلامی به وقوع پیوست و این مادران فرزندانی را تربیت کردند که در مقابل دشمنان اسلام و انقلاب ایستادند و با تمام وجود عرض می کنم که قدر السهم پدران، مادران و همسران شهدا در دفاع از انقلاب و نظام به مراتب بیشتر است.

وی تاکید کرد: اگر بگوییم جمهوری اسلامی ایران در دوران جنگ تحمیلی فقط با عراق می جنگید، جفای بزرگی در حق شهدا کرده ایم چراکه بنده ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سربازان ولایت مقتدرانه از مرزهای کشور محافظت می کنند

سربازان ولایت مقتدرانه از مرزهای کشور محافظت می کنند