مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 دی 1400 ساعت 15:152022-01-05سياسي

تخلف پیمانکاران درباره حقوق کارگران خلخال تحت پیگیرد قانونی قرار می گیرد


تخلف پیمانکاران در خصوص کارگران و حقوق آنان تحت پیگرد قانونی است.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، سیدجواد یحیی زاده عصر امروز در جلسه کمیسیون کارگری شهرستان خلخال که با هدف پیگیری حقوق معوقه کارگران در شرکت ها و پیمانکاران با حضور اعضای کمیسیون کارگری برگزار شد، اظهار کرد:  تخلف پیمانکاران و کارفرمایان بعضی شرکت های خلخال در خصوص عدم پرداخت حقوق کارگران تحت پیگرد قانونی قرار می گیرد.

وی با اشاره به این که طبق تعالیم دین مبین اسلام، تضییع حقوق کارگران ممنوع است، افزود: استثمار و ظلم آشکار در برخی از شرکت های بخش خصوصی در خلخال مشاهده شده و اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی، بیمه و سایر ارگان های نظارتی موظف به بازرسی دوره ای و نظارت بر امور این کارفرمایان جهت احقاق حقوق کارگران هستند.

سرپرست فرمانداری خلخال ادامه داد: پرداخت حقوق کمتر از حقوق قانونی در برخی واحدها شایسته کارگران نیست و حداقل قانون کار باید به کارگران پرداخت شود.

ارجاع 230 پرونده حقوق تضییع شده کارگران خلخال به مقام قضایی سلمان ستاری، رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان خلخال نیز در این جلسه با اشاره به وجود بیش از 480 واحد کارگری و بیمه شده و بیش از 8 هزار نفر در این خصوص تصریح کرد: 921 فقره بازرسی از واحدها انجام و بیشترین واحدهای کارگری بزرگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخلف پیمانکاران درباره حقوق کارگران خلخال تحت پیگیرد قانونی قرار می گیرد

تخلف پیمانکاران درباره حقوق کارگران خلخال تحت پیگیرد قانونی قرار می گیرد