مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 دی 1400 ساعت 15:252022-01-05اقتصادي

سیل پنج تا 100 درصدی به راه ها و ابنیه فنی استان بوشهر خسارت زد


مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان بوشهر گفت: در جریان سیل روزهای اخیر به تعدادی پل و ابنیه فنی راه های استان بیشتر در جنوب استان خسارت بین 5 تا 100 درصدی وارد شد است.

- اظهار داشت: راه ها و ابنیه فنی استان بوشهر در سیل اخیر بیش از 15 میلیارد تومان خسارت دیده اند.

وی تصریح کرد: در جریان سیل یکشنبه استان بخش قابل توجهی از گاردیل های نصب شده در راه ها و تابلو اطلاعاتی، تاور روشنایی و چراغ چشمک زن نیز خسارت دیده است.

علم اضافه کرد: یک دستگاه پل 6 دهانه 5 متری در محور روستایی دربان در شهرستان جم، تخریب برید، رادیه و دال پل در نخل غانم شهرستان کنگان، تخریب راه و شانه راه محور راه روستای ساحلی هاله، بساتین، بنود، تخریب دیوار حفاظتی در محور اخند به لامرد و محور فرعی شیرینو در شهرستان عسلویه و آبردگی و تخریب رادیه برید پل یک دهانه محور ساحلی بوشهر – دیر در شهرستان تنگستان از جمله ابنیه های آسیب دیده در سیل اخیر است.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان بوشهر گفت: مطالعات و اقدامات لازم برای ترمیم ابنیه های آسیب دیده در سیل اخیر در دست بررسی و انجام است.

تخریب روکش آسفالت ها علم همچنین از تخریب روکش آسفالت نقاط قابل توجهی از راه های استان خبر داد و گفت: بر اثر جاری شدن سیلاب بر راه ها و تردد ماشین آلات سنگین بخش قابل توجهی از روکش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیل پنج تا 100 درصدی به راه ها و ابنیه فنی استان بوشهر خسارت زد

سیل پنج تا 100 درصدی به راه ها و ابنیه فنی استان بوشهر خسارت زد