مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 دی 1400 ساعت 16:352022-01-05سياسي

ارائه تخفیفات به عوارض و مطالبات شهرداری از اول بهمن ماه آغاز می شود


به مناسبت گرامیداشت ایام الله دهه فجر برای عوارض و مطالبات شهرداری تا 30 درصد تخفیف در نظر گرفته شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری خبرگزاری فارس از اردبیل، جواد انصاری در چهاردهمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر اردبیل اظهار کرد: اعطای تخفیفات عوارض و مطالبات شهرداری به مناسبت گرامیداشت ایام الله دهه فجر از ابتدای بهمن ماه آغاز شده و تا 20 این ماه ادامه خواهد یافت.

وی با اشاره به اینکه مودیان می توانند تا سقف 30 درصد تخفیف بهره مند شوند، افزود: مودیان در صورت پرداخت کل عوارض و مطالبات متعلقه بصورت نقدی و یکجا در این بازه از 35 درصد تسهیلات برخوردار خواهند شد.

رییس شورای اسلامی شهر اردبیل بیان کرد: طبق تصمیم و موافقت اعضای شورای اسلامی شهر، سرمایه گذاران که عوارضی به میزان بالای 50 میلیارد ریال دارند می توانند 30 درصد این عوارض را بصورت نقدی پرداخت کرده و بقیه عوارض را طی چک و توافق با شهرداری پرداخت کنند.

انصاری در این جلسه با  اعلام اینکه جرائم خودروهای استیجاری شهرداری به هیچ عنوان از محل بیت المال پرداخت نمی شود، عنوان کرد: کلیه خودروهای استیجاری، مجوز برای تردد شبانه و خط ویژه داشتند و طبق لیست این خودروها مشخص و مابقی جرائم خودروها توسط خود رانندگان این خودروها پرداخت خواهد شد و تاکنون ریالی از طرف شورا و شهرداری برای پرداخت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه تخفیفات به عوارض و مطالبات شهرداری از اول بهمن ماه آغاز می شود

ارائه تخفیفات به عوارض و مطالبات شهرداری از اول بهمن ماه آغاز می شود