مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 دی 1400 ساعت 17:052022-01-05سياسي

گفتگو با همرزم خراسانی سردار دل ها/ اقتدار حاج قاسم در مقابله با اشرار


باید پای صحبت همرزمان خراسانی سردار دل ها نسشت تا بتوان با گوشه ای از ابهت و اقتدارش در جبهه های مبارزه با تروریست ها، اشرار و قاچاقچیان شرق کشور آشنا شد و افتخار کرد به این شیرژیان امنیت جبهه های ایران زمین.

- خبرگزاری فارس - خراسان جنوبی؛ مدنظر قرار می داد برایش هم فرقی نمی کرد عملیات مربوط به نقطه صفر مرزی باشد یا پاسگاه درون شهری باید از ریز ماجرا سر در می آورد بعد برای آن برنامه ریزی می کرد.

ماجرا جویی هایش این گونه بود ماجراجو هایش برای دستیابی به جزء جزء کار هم به این شکل بود که چند روزی در منطقه مستقر می شود و بعد از پرس و جوی کامل که شرایط منطقه، اقلیم آن نقطه، اوضاع اقتصادی مردم آن، گرایش های سیاسی شان، بینش و تفکرشان و امکاناتشان در چه حدی ست بعد برای انجام عملیات برنامه ریزی می کرد.

حتی به دنبال این بود که بیابد چرا مردم این منطقه رو به قاچاق آورده اند، به طور حتم یک جای کار می لنگد که آن ها قاچاقچی شده اند.

دستیابی به این اطلاعات نیز به این سبب بود که حاج قاسم به عنوان فرمانده شورای تامین سیستان و بلوچستان در یکسری جلسه های امنیتی پایتخت هم شرکت می کرد و باید با دست پر به این جلسه ها می رفت.

حاج قاسم علاوه بر این که واقف و مشرف به همه اوضاع منطقه چه به لحاظ سیاسی، اقتصادی، امنیتی و نظامی بود نسبت به نیروهای تحت امرش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گفتگو با همرزم خراسانی سردار دل ها/ اقتدار حاج قاسم در مقابله با اشرار

گفتگو با همرزم خراسانی سردار دل ها/ اقتدار حاج قاسم در مقابله با اشرار