مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 دی 1400 ساعت 17:152022-01-05سياسي

همکاری مشترک مرزبانی و دانشگاه محقق اردبیلی


تفاهم نامه همکاری علمی، آموزشی و پژوهشی میان فرماندهی مرزبانی استان اردبیل و دانشگاه محقق اردبیلی منعقد شد.

- عزیز حبیبی رییس دانشگاه محقق اردبیلی در مراسم انعقاد تفاهم نامه همکاری علمی، آموزشی و پژوهشی میان فرماندهی مرزبانی استان اردبیل و این دانشگاه گفت: امنیت و آرامش مناطق مختلف کشور و استان مدیون تلاش و همت مرزبانان عزیز است که در شرایط سخت و طاقت فرسا در خط مقدم خدمت می کنند.

وی افزود: این تفاهم نامه در راستای سیاست استفاده بهینه از امکانات، استعداد و توانایی های علمی، آموزشی و پژوهشی و نیل به پروژه های اجرایی دانش بنیان منعقد می شود.

حبیبی ادامه داد: هدف از انعقاد این تفاهم نامه، استفاده از توانایی های علمی و توسعه همکاری های فرهنگی، آموزشی، پژوهشی جهت استقرار ارتباط سازمان یافته فی مابین طرفین به منظور برطرف نمودن نیازهای متقابل می باشد.

سیدشاهین اسمعیلی فرمانده مرزبانی استان اردبیل نیز با بیان اینکه در بحث مرز و مرزبانی دارای ماموریت خاصی هستیم، گفت: جمهوری اسلامی ایران با 15 کشور مرز مشترک دارد که برخی از این کشورها از چندین دولت تشکیل شده اند.

وی با بیان اینکه وظیفه حفاظت از 8 هزار و 750 کیلومتر از مرزهای جمهوری اسلامی ایران بر عهده مرزبانی است، افزود: استان اردبیل نیز دارای 369 کیلومتر مرز است که از تونل حیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همکاری مشترک مرزبانی و دانشگاه محقق اردبیلی

همکاری مشترک مرزبانی و دانشگاه محقق اردبیلی