مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 دی 1400 ساعت 17:352022-01-05اقتصادي

سهم شرکت های دانش بنیان در اقتصاد مازندران به یک درصد نمی رسد


رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استانداری مازندران گفت: شرکت های دانش بنیان در ایجاد اشتغال پایدار نقش اندکی دارند و سهم این شرکت ها در اقتصاد مازندران یک درصد هم نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساری، مفید غلامی راد امشب در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی مازندران که در استانداری مازندران برگزار شد به سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی اشاره کرد و افزود: تلاش ما این است که با اقتصاد هوشمند و دانش بنیان با فناوری و نوآوری، برنامه جدید را به سرانجام برسانیم.

وی اضافه کرد: افزایش تولید، اشتغال و بهره وری، ارتقای شاخص های عدالت اجتماعی و کاهش اتلاف انرژی از عناوین سیاست های کلی ابلاغی به حساب می آیند.

غلامی راد در ادامه به 21 پروژه در تعریف برنامه اقتصاد مقاومتی مازندران که به تصویب رسید اشاره کرد و گفت: در این پروژه سعی شد از ظرفیت مردمی و بدون اتکا به منابع عمومی اجرا و استفاده شود و تا به امروز از مجموع طرح های تعریف شده، هشت طرح طبق برنامه زمان بندی در دست اجرا قرار دارد و فقط یک طرح به پایان رسید.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استانداری مازندران افزود: سه طرح اقتصادی و عمرانی که در قالب اقتصاد مقاومتی در استان تعریف شده است به دلایل نامشخص اکنون متوقف شده است، همچنین در روند 9 طرح دیگر  پیشرفت فیزیکی آن ها به تأخیر اف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهم شرکت های دانش بنیان در اقتصاد مازندران به یک درصد نمی رسد

سهم شرکت های دانش بنیان در اقتصاد مازندران به یک درصد نمی رسد