مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 دی 1400 ساعت 18:402022-01-05سياسي

تمرکز بر اثربخشی آموزش های مهارتی در استان سمنان ضرورت دارد


سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان با بیان اینکه تمرکز بر اثربخشی آموزش های مهارتی ضرورت دارد، گفت: اشتغال بیکاران نخبه چالش استان است.

- ، احمد ریواده شامگاه چهارشنبه در نشستی با اصحاب رسانه به میزبانی استانداری با اشاره به اینکه مدرک گرایی و دوری از آموزش مهارتی سبب شده تا بیکاری نخبگان ما به یک چالش در سطح استان و کشور بدل شود، تاکید کرد: تمرکز بر اثربخشی آموزش های مهارتی در استان سمنان ضرورت دارد.

وی با بیان اینکه باید از مدل های توسعه مهارت و اشتغال در کشورهای دیگر استفاده کنیم، افزود: اقدام عملیاتی با استفاده از ظرفیت های استان سمنان در راستای گسترش مهارت آموزی یکی از اقداماتی است که باید صورت گیرد.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان با بیان اینکه برنامه ریزی در راستای مهارت افزایی دیگر اقدامی است که باید صورت دهیم، ابراز داشت: جوانان موضوع توسعه در بیانیه گام دوم انقلاب مد نظر رهبر معظم انقلاب اسلامی است لذا باید از تمام ظرفیت های درون استان برای ارتقای جوانانمان بهره بگیریم.

ریواده با بیان اینکه آشکارترین ابزار عزت یک جامعه، دانش و مهارت آن است، ابراز داشت: نیاز است تا به گواهینامه های فنی و حرفه ای استان اعتبار و ارتقا ببخشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمرکز بر اثربخشی آموزش های مهارتی در استان سمنان ضرورت دارد

تمرکز بر اثربخشی آموزش های مهارتی در استان سمنان ضرورت دارد