مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 دی 1400 ساعت 19:252022-01-05اجتماعي

اجرای محدودیت های ترافیکی مراسم تشییع شهدا در گیلان  


رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان گیلان از اعمال محدودیت های ترافیکی مراسم تشییع شهدای تازه تفحص شده در استان گیلان فردا، 16 دی ماه خبر داد.

- سرهنگ امیر طالبی در تشریح جزییات این خبر در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از ساعت یک بامداد پنجشنبه، 16 دی ماه توقف هرنوع وسیله نقلیه در طول بلوار فاتحان نبل و الزهرا (جاده تهران) به سمت مرکز فرهنگی موزه دفاع مقدس گیلان (لشکر 16 سپاه قدس گیلان) ممنوع خواهد بود.

وی افزود: در محدوده گلزار شهدای رشت از بعد از نماز مغرب و عشاء امروز و همچنین پنج شنبه 16 دیماه 1400 از ساعت 8 صبح از پیاده راه فرهنگی شهدای ذهاب (شهرداری) تا میدان فرهنگ محدودیت های ترافیکی اجرا شده و شهروندان از پارک وسایل نقلیه شخصی خود در این مسیرها خودداری کنند.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان گیلان با بیان اینکه در شهرستان سیاهکل نیز تشییع دو شهید گمنام خواهیم داشت افزود: مسیر مزار شهدا سیاهکل تا استخر پاشوران نیز از ساعت 14 روز پنجشنبه شامل این محدودیت ها خواهد بود.

این مقام انتظامی در ادامه گفت: با توجه به محدودیت و کمبود ظرفیت پارکینگ ها و درنظر گرفتن اتوبوس های شرکت اتوبوسرانی برای رفت و برگشت شهروندان، توصیه می شود شهروندان از ناوگان حمل و نقل عمومی استفاده و از تردد با وسایط نقلیه شخصی در محدوده های مذکور خودداری کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای محدودیت های ترافیکی مراسم تشییع شهدا در گیلان  

اجرای محدودیت های ترافیکی مراسم تشییع شهدا در گیلان