مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 دی 1400 ساعت 19:352022-01-05سياسي

میزبانی از شهدای گمنام زیر باران رحمت الهی در رستمکلا + فیلم


همزمان با ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) تشییع و و داع پیکرهای دو شهید گمنام با حضور مردم شهیدپرور، مسؤولان و خانواده های شهدا در رستمکلای بهشهر برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس از شهرستان بهشهر، مادران و خواهران در رستمکلا امشب با اسپند و گل و گلاب و زیر باران رحمت الهی از شهدای خود استقبال کرده و بر این باور بودند که وجود مبارک این دو شهید در منطقه  منشأ خیر و برکت و تحول خواهد بود و باید برای آنان مادری کنند.

  همزمان با ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) تشییع و و داع پیکرهای دو شهید گمنام  عصر روز چهارشنبه با حضور مردم شهیدپرور، مسؤولان و خانواده های شهدا برگزار شد.

همه مردم از زن و مرد، پیر و جوان آمدند تا بار دیگر با شهدا در این جا عهد و پیمان بسته و بر استمرار راه سرخ شهدا ثابت قدم بمانند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، مراسم تشییع استانی شهدا پنج شنبه 16 دی در سالروز شهادت حضرت زهرا (س) همزمان با سراسر کشور در ساری انجام می شود و پیکر شهدا پس از تشییع جهت تدفین به شهرهای بهشهر، نکا و جویبار منتقل می شود.

شهرستان نکا میزبان دو شهید گمنام 18 و 29 ساله به ترتیب از عملیات های کربلای 5 شلمچه و بدر شرق دجله خواهد بود که در نیروگاه شهید سلیمی و بوستان شهدای گمنام خاکسپاری می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میزبانی از شهدای گمنام زیر باران رحمت الهی در رستمکلا + فیلم

میزبانی از شهدای گمنام زیر باران رحمت الهی در رستمکلا + فیلم