مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 دی 1400 ساعت 20:152022-01-05سياسي

بانک ها تسهیلات منطقه زلزله زده اندیکا را تخصیص دهند


نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن کشور با اشاره به وضعیت بازسازی منطقه زلزله زده اندیکا گفت: تسهیلات بانکی در این خصوص به دست ما نرسیده است و به محض تخصیص این تسهیلات، - به نظر می رسد روند احداث این واحدها تا حدود 6 ماه آینده به پایان برسد.

حجت الاسلام و المسلمین حسین روحانی نژاد امروز (15 دی ماه) در حاشیه بازدید از پروژه مسکن اکباتان اهواز، اظهار کرد: این پروژه جزو پروژه های اقدام ملی مسکن است که خوشبختانه در خوزستان ساخت 3200 واحد از پروژه اقدام ملی مسکن به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی واگذار شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: بخشی از این واحدها را خود بنیاد به صورت مستقیم و بخشی دیگر را بنیاد مسکن به صورت برون ساخت و ارائه زمین به ذینفعان اجرایی می کند.

نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن کشور با بیان اینکه از 3200 واحد، دو هزار واحد در خوزستان در حال ساخت است، گفت: بقیه پروژه هایی که تحت عنوان اقدام ملی مسکن بوده و تا کنون به صورت جدی شروع به کار نشده اند، به جهش تولید مسکن تغییر نام پیدا خواهند کرد.

حجت الاسلام روحانی نژاد با اشاره به پروژه مسکن اکباتان اهواز بیان کرد: این پروژه 535 واحد دارد و الحمدلله تمامی بلوک ها در حال کار هستند و از مرحله اجرای فونداسیون عبور کرده اند و برخی از بلوک ها در حال اجرای سقف طبقه سوم هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بانک ها تسهیلات منطقه زلزله زده اندیکا را تخصیص دهند

بانک ها تسهیلات منطقه زلزله زده اندیکا را تخصیص دهند