مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 دی 1400 ساعت 21:152022-01-05سياسي

حضرت فاطمه (س) الگویی برای همه زمان ها و مکان هاست


نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به ابعاد شخصیتی حضرت فاطمه الزهرا (س)، گفت: ایشان برای همه انسان ها در همه زمان ها و مکان ها الگو است.

- ایسنا/خوزستان نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به ابعاد شخصیتی حضرت فاطمه الزهرا (س)، گفت: ایشان برای همه انسان ها در همه زمان ها و مکان ها الگو است.

آیت الله محسن حیدری در گفت و گو با ایسنا، با تسلیت سالروز شهادت حضرت فاطمه (س) اظهار کرد: خداوند انسان را به گونه ای آفریده که برای تکامل به الگو نیاز دارد و بدون الگوی عملی امکان تربیت درست و طی صراط مستقیم وجود ندارد.

بنابراین معصومین به عنوان الگو به جامعه بشریت معرفی شده اند که ائمه اطهار (ع) و انبیای الهی در راس الگوهای انسانی هستند.

وی افزود: این الگوهای انسانی منحصر به مردان نیستند و خداوند در بین زنان نیز الگوهایی را معرفی کرده که شایسته الگو بودن برای همه زمان ها و مکان ها هستند که در راس این زنان حضرت فاطمه الزهرا (س) قرار دارد.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: حضرت فاطمه الزهرا (س) انسان کاملی است که تمام کمالات شایسته انسانی را دارد؛ ایشان علاوه بر ابعاد ملکوتی و آسمانی، بعد بشری نیز دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضرت فاطمه (س) الگویی برای همه زمان ها و مکان هاست

حضرت فاطمه (س) الگویی برای همه زمان ها و مکان هاست