موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - تامين اجتماعي - بازنشستگان تامين اجتماعي - متناسب سازي - همسان سازي حقوق بازنشستگان - دبيركل حزب الله لبنان - همسان سازي حقوق - حزب الله لبنان - دبيركل حزب الله - شهادت سردار - كاروان ورزش ايران - خارجي هاي فوتبال ايران - بازار تاريخي اراك - طرح هاي اقتصادي - انتخابات فلسطين اشغالي - مبينا فلاح - نوتروني - بازي نفت آبادان و آلومينيوم - هيئت مديره باشگاه پرسپوليس - انتخابات شورها - تنگ كوشك - تخت هاي بيمارستان - مارسل دسايي

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 دی 1400 ساعت 00:452022-01-05سياسي

وزیر کشور: خسارت های ناشی از سیل در هرمزگان با جدیت پیگیری می شود


وزیر کشور بامداد پنجشنبه 16 دی ماه در جلسه فوق العاده ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران شهرستان رودان در جمع مسؤولان و جمعی از افشار مختلف مردم ضمن تسلیت سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) از همه تلاشگران در عرصه مهم خدمت رسانی به سیل زدگان در استان هرمزگان، تشکر و قدردانی کرد.

وی افزود: در هرمزگان اقدامات لازم، بلافاصله پس از وقوع سیل انجام و آب هدایت شد و از همه دست اندرکاران که با تدابیر خوب این کارها صورت دادند، تشکر و قدردانی می کنم.

وحیدی با اشاره به درخواست های مطرح شده در این نشست، عنوان داشت: احداث پل و لایروبی رودخانه ها از جمله موارد ضروری است که باید برای آن برنامه ریزی و به سرعت انجام گیرد که در راستای پیشگیری از اتفاقات بسیار مهم خواهد بود.

وزیر کشور گفت: موارد مختلف هم چون تامین تجهیزات و ماشین آلات و جبران خسارت های وارد شده بر اثر سیل به خصوص به کشاورزان در هرمزگان با جدیت پیگیری می شود.

وی تصریح کرد: اراده و همبستگی و تدبیر در صحنه که باید در مواقع بحران به فوریت به اجرا گذاشته شود، بسیار مهم و کارساز است و در این حادثه سیل نیز، مدیریت بحران در صحنه به خوبی انجام شد.

وحیدی اظهار داشت: همه باید به وظایف خود عمل کنیم که آلام سیل زدگان به خصوص کشاورزان که زحمت کشیدند اما دچار خسارت شده اند، جب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر کشور: خسارت های ناشی از سیل در هرمزگان با جدیت پیگیری می شود

وزیر کشور: خسارت های ناشی از سیل در هرمزگان با جدیت پیگیری می شود