مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 دی 1400 ساعت 05:152022-01-06سياسي

خسارت های ناشی از سیل در هرمزگان جبران می شود


موارد مختلف همچون تامین تجهیزات و ماشین آلات و جبران خسارت های وارد شده بر اثر سیل به خصوص به کشاورزان در هرمزگان با جدیت پیگیری می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، دکتر احمد وحیدی بامداد روز پنجشنبه در نشست فوق العاده ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران شهرستان رودان که با حضور استاندار هرمزگان، رییس سازمان مدیریت بحران کشور، فرماندار ،نماینده شرق هرمزگان و امام جمعه رودان برگزار شد،افزود: همه باید به وظایف خود عمل کنیم که آلام سیل زدگان به خصوص کشاورزان که زحمت کشیدند اما دچار خسارت شده اند، جبران شود.

وی ادامه داد: اراده و همبستگی و تدبیر در صحنه که باید در مواقع بحران به فوریت به اجرا گذاشته شود، بسیار مهم و کارساز است و در این حادثه سیل نیز، مدیریت بحران در صحنه به خوبی انجام شد.

وزیر کشور با اشاره به درخواست های مطرح شده در این نشست، بیان داشت: احداث پل و لایروبی رودخانه ها از جمله موارد ضروری است که باید برای آن برنامه ریزی و به سرعت انجام گیرد که در راستای پیشگیری از اتفاقات بسیار مهم خواهد بود.

وحیدی در جمع مسوولان و جمعی از افشار مختلف مردم ضمن تسلیت سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها ،یاد آور شد:درهرمزگان اقدامات لازم در عرصه مهم خدمات رسانی بلافاصله پس از وقوع سیل بویژه ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خسارت های ناشی از سیل در هرمزگان جبران می شود

خسارت های ناشی از سیل در هرمزگان جبران می شود