مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 دی 1400 ساعت 06:002022-01-06سياسي

سلاح غیرمجاز باعث سلب امنیت جامعه می شود/ لزوم برخورد قاطعانه با متخلفان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، آیت الله عباس کعبی عضو هیئت رییسه مجلس خبرگان رهبری در مراسم عزاداری حضرت فاطمه زهرا(س)، اظهار کرد: از مهمترین سفارش های پیامبر اکرم درباره احترام به مومنان، همسایگان و حفظ حرمت و امنیت آنها بوده است.

وی افزود: طبق حدیث شریف نبوی به نقل از حضرت فاطمه زهرا(س)، مؤمن نیست کسی که همسایه از آزارش در امان نباشد ؛ در این حدیث آمده اگر به خدا و روز قیامت ایمان دارید، یا حرف خوب بزنید یا سکوت کنید .

آیت الله کعبی در ادامه به برخی رفتارهای جاهلانه و خشونت بار اشاره کرد و افزود: تهدید و آزار دیگران به دور از سنت رسول خدا(ص) و سفارش های حضرت زهرا و اهل بیت است و هرکسی به سهم خود باید با این رفتارها مقابله کند.

نماینده خوزستان در محلس خبرگان رهبری با محکومیت خشونت و تعدی به مردم، عنوان کرد: وجود سلاح غیرمجاز در دست برخی از افراد موجب سلب امنیت و آرامش جامعه می شود و مسوولان باید برای جمع آوری آنها اقدام کند چرا که خطرات زیادی را به وجود می آورد.

وی با اشاره به پویش ممنوعیت تیراندازی در مراسم مختلف، گفت: این پویش کافی نیست بلکه باید نهضتی برای جمع آوری سلاح غیرمجاز ایجاد شود و قبایل و عشایر نیز ضمن مشارکت در این نهضت، خوب است که داشتن سلاح را محکوم کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سلاح غیرمجاز باعث سلب امنیت جامعه می شود/ لزوم برخورد قاطعانه با متخلفان

سلاح غیرمجاز باعث سلب امنیت جامعه می شود/ لزوم برخورد قاطعانه با متخلفان