مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 دی 1400 ساعت 06:152022-01-06سياسي

استمهال 2 ساله وام کشاورزان سیل زده/ لایروبی فوری رودخانه ها


معاون اول رییس جمهور از پیشنهاد استمهال 2 ساله وام کشاورزان سیل زده جنوب کرمان خبر داد و گفت: خسارت دیدگان مورد حمایت قرار می گیرند.

- ، محمد مخبر در ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان کرمان که شامگاه چهارشنبه در جیرفت برگزار شد گفت: متأسفانه سیل خسارت های زیادی در استان کرمان برجای گذاشته است و علیرغم اقداماتی که انجام شده مردم با مشکلات زیادی مواجه هستند اما مردم باید بدانند دولت در کنار آنها قرار دارد و برای رفع مشکلات تلاش می کند.

وی از پیشنهاد استمهال وام کشاورزان به مدت 2 سال خبر داد و گفت: در این خصوص و حمایت از کشاورزان آسیب دیده حمایت های لازم انجام می شود.

معاون اول رییس جمهور بیان کرد: بسیاری از دام های مردم نیز در این سیل تلف شده است که در این زمینه نیز ستاد اجرایی فرمان امام ورود می کند و این دام ها تهیه و تحویل خسارت دیدگان می شود.

مخبر با اشاره به تخریب شبکه آب در قلعه گنج نیز گفت: ستاد اجرایی فرمان امام، بنیاد مستضعفان، وزارت نیرو و استانداری طی تفاهم نامه ای برای تأمین آب شرب روستاهای آسیب دیده اقدام می کنند.

وی تصریح کرد: در این سیل اثاثیه بسیاری از مردم نیز دچار خسارت شده است که در این زمینه نیز باید برآوردهای لازم انجام و وسایل مردم تأمین و در اختیار مردم قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استمهال 2 ساله وام کشاورزان سیل زده/ لایروبی فوری رودخانه ها

استمهال 2 ساله وام کشاورزان سیل زده/ لایروبی فوری رودخانه ها