مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 دی 1400 ساعت 06:252022-01-06اقتصادي

محور بن- شیخ شبان تا سال آینده زیر ترافیک می رود


مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری گفت: محور بن- داران در مجموع 12 کیلومتر بوده که مجموع قرارداد این پروژه 25 میلیارد تومان است، پیش بینی می شود تا سال آینده قطعه بن به شیخ شبان در این محور به زیر ترافیک برود.

- حسیعنلی مقصودی 16 دی ماه در شورای اداری شهرستان بن با اشاره به پروژه های راه سازی و مسکن در شهرستان بن، اظهار کرد: احداث باند دوم بن- داران در حال انجام است، بخشی از این پروژه باید توسط استان اصفهان اجرا شود که تاکنون اقدامی صورت نگرفته است.

مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری افزود: محور بن- داران در مجموع 12 کیلومتر بوده که مجموع قرارداد این پروژه 25 میلیارد تومان است، پیش بینی می شود تا سال آینده قطعه بن به شیخ شبان در این محور به زیر ترافیک برود.

وی در خصوص ساختمان نیمه کاره فرمانداری شهرستان بن، توضیح داد: برای این پروژه در سالجاری 3.

5 میلیارد تومان اعتبار مصوب شد که تاکنون 3 میلیارد و 400 میلیون تومان اعتبار تخصیص یافته است، برای اتمام این پروژه نیازمند هشت میلیارد تومان اعتبار هستیم.

مقصودی ادامه داد: فرهنگسرای شهرستان بن در مساحت 2100 متر مربع در حال احداث است، امسال دو میلیارد و 900 میلیون تومان برای این پروژه مصوب شد که تاکنون یک میلیارد تومان تخصیص یافته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محور بن- شیخ شبان تا سال آینده زیر ترافیک می رود

محور بن- شیخ شبان تا سال آینده زیر ترافیک می رود