مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 دی 1400 ساعت 06:552022-01-06پزشكي

آثار اجتماعی پاندمی کرونا تا سال ها باقی خواهد ماند


عضو هیات علمی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی، گفت: شاید پاندمی کووید 19 در سال 2022 از شرایط فعلی خارج شود، اما اثرات اجتماعی آن تا سال ها باقی خواهد ماند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبه کار بگیرند.

فرخی افزود: اثرات اجتماعی پاندمی کووید 19 همچون مسائل مربوط به سلامت اجتماعی و روانی، بحث نابرابری ها، مشکلات اقتصادی و…، که می توانند به طور غیر مستقیم روی سلامتی جامعه تأثیرگذار باشند، در این کنگره مطرح خواهد شد.

وی به عنوان مثال، بحث مربوط به گروه های آسیب پذیر را مطرح کرد و اظهار داشت: زمانی که در خصوص پیامدهای اجتماعی پاندمی صحبت می شود، جمعیت های خاص و در معرض خطر را در تمام دنیا فقط شامل افرادی دانستند که دارای بیماری های زمینه ای، بیماری های قلبی عروقی و یا دچار چاقی باشند، در صورتی که تحقیقات نشان داده است، افرادی نیز در همه کشورها زندگی می کنند که به دلیل حضور در گروه های خاص اجتماعی، می توانند بیشتر از افرادی که بیماری زمینه ای دارند، در معرض خطر باشند.

این استاد دانشگاه افزود: در واقع در بررسی جمعیت های در معرض خطر، افرادی که کار روزمزد دارند، افرادی که مجبور به استفاده از مترو در ترددهای شهری هستند، افرادی که به دلیل نوع کار و حرفه خود، در محیط های شلوغ اشتغال دارند و یا در مناطق پرازدحام و با تراکم جمعیتی بالا، ساکن هستند، نا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آثار اجتماعی پاندمی کرونا تا سال ها باقی خواهد ماند

آثار اجتماعی پاندمی کرونا تا سال ها باقی خواهد ماند