مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 دی 1400 ساعت 07:252022-01-06سياسي

به برکت خون شهدا نابودی رژیم کودک کش صهیونیستی را رقم خواهیم زد


فرمانده سپاه صاحب الزمان اصفهان(عج) گفت: ما در کنار حفظ آمادگی و بالا بردن توان بازدارندگی ضربه محکمی را به آمریکایی ها و رژیم منحوس صهیونیستی وارد خواهیم کرد و نابودی رژیم کودک کش صهیونیستی را به برکت شهدا رقم خواهیم زد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، سردار مجتبی فدا، فرمانده سپاه صاحب الزمان اصفهان(عج) ضمن گرامیداشت یاد و نام شهدا و تشکر از حضور مردم و مسؤولان اظهار کرد: امروز استان اصفهان و شهر اصفهان میزبان همرزمان سلیمانی و خرازی است و در کنار عزای زهرای مرضیه و گرامیداشت شهدای مقاومت میزبان 25 شهید است.

وی با بیان اینکه در سراسر کشور همگام با مردم اصفهان یاد شهدا را گرامی می دارند، افزود: اگر مقام معظم  رهبری فرمودند شهید سلیمانی باید در قالب مکتب سلیمانی شناخته شود به این دلیل بود که عصاره همه فرماندهان دفاع مقدس از جمله شهیدان خرازی، کاظمی و صیادشیرازی، بابایی، میثمی و ردانی پور در حاج قاسم خلاصه می شود.

فدا تأکید کرد: راه، هدف و مسیر همه شهدا در مسیر و هدف سلیمانی خلاصه شد؛ امروز اگر اینجا هستیم با شهدا عهد و پیمان می بندیم.

فرمانده سپاه صاحب الزمان اصفهان(عج) خاطرنشان کرد: مهمترین ویژگی ها از ابتدای انقلاب تاکنون شهید، ایمان و اعتقاد به اسلام، ولایت و جمهوری اسلامی بوده است و شهدا حرمت اسلام را با خون پاکش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به برکت خون شهدا نابودی رژیم کودک کش صهیونیستی را رقم خواهیم زد

به برکت خون شهدا نابودی رژیم کودک کش صهیونیستی را رقم خواهیم زد