مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 دی 1400 ساعت 07:452022-01-06اجتماعي

نگاهی به یک کارکوپتر پیشرفته


شرکت فرانسوی Maca طی نمایشگاه CES 2022 اعلام کرد که قصد دارد امسال کارکوپتر (carcopter) هیدروژنی سازگار با محیط زیست 665 هزار پوندی خود را در میدان های مسابقه آزمایش کند.

- شرکت فرانسوی "Maca " طی نمایشگاه CES 2022 اعلام کرد که قصد دارد امسال "کارکوپتر" (carcopter) هیدروژنی سازگار با محیط زیست 665 هزار پوندی خود را در میدان های مسابقه آزمایش کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نمایشگاه فناوری CES 2022 که از روز دوشنبه بازدید از آن به طور اختصاصی برای خبرنگاران آغاز شده بود، روز گذشته (چهارشنبه) برای بازدید عموم افتتاح شد.

در این نمایشگاه بزرگ ترین برندهای جهان به فعالیت می پردازند و با شرکای جدید دیدار می کنند و زیرک ترین مبتکران پا به عرصه می گذارند.

شرکت فرانسوی Maca نیز طی نمایشگاه CES 2022 اعلام کرد که قصد دارد امسال کارکوپتر (carcopter) هیدروژنی سازگار با محیط زیست 665 هزار پوندی خود را در مسیرهای مسابقه آزمایش کند.

به گفته این شرکت، حداکثر سرعت این کارکوپتر، 155 مایل در ساعت خواهد بود و هیچ گونه دی اکسید کربن ایجاد نمی کند و کاملا قابل بازیافت است.

این کارکوپتر از سه پیش ران کم سر و صدا، یک شاسی فلزی و یک قاب ساخته شده از کربن، کتان و چوب که شبیه وسایل نقلیه پرنده در بازی Wipeout است، بهره می برد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگاهی به یک کارکوپتر پیشرفته

نگاهی به یک کارکوپتر پیشرفته