مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 دی 1400 ساعت 08:052022-01-06اقتصادي

بارندگی وطوفان در استان بوشهر به تأسیسات برق 10 شهرستان خسارت زد


مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر گفت: بر اساس ارزیابی صورت گرفته بارندگی و سیل اخیر به تأسیسات برق ده شهرستان این استان خسارت زد .

- ، غلامرضا حشمتی صبح پنج شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در جریان فعالیت سامانه بارشی اخیر در مجموع 100 میلیارد ریال به تأسیسات برق شهرستان های بوشهر، عسلویه، کنگان، جم، دشتی، دیر، تنگستان و گناوه خسارت وارد شد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر بیان کرد: در این حادثه حدود هفت و نیم کیلومتر شبکه فشار متوسط و ضعیف و 17 دستگاه ترانسفورماتور آسیب دیده است.

حشمتی اظهار کرد: شماری از مشترکان نیز دچار بی برق شدند که با تلاش و بسیج همه امکانات و نیروهای اتفاقات و عملیاتی امانی و پیمانی که از قبل با تشکیل کمیته مدیریت بحران همزمان با اعلام ورود سامانه بارشی به حالت آماده باش در نقاط مشخص شده استقرار داشتند بلافاصله وارد عمل شده و در کمترین زمان ممکن برق دار و شبکه به حالت پایدار برگشت.

وی یادآور شد: در این عملیات 30 اکیپ عملیاتی متشکل از 110 نفر با بهره گیری از ماشین آلات سبک عملیاتی و ماشین سنگین عملیاتی از قبیل جرثقیل و بالابر اقدام به بازسازی، ترمیم شبکه و تأسیسات آسیب دیده کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بارندگی وطوفان در استان بوشهر به تأسیسات برق 10 شهرستان خسارت زد

بارندگی وطوفان در استان بوشهر به تأسیسات برق 10 شهرستان خسارت زد