مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 دی 1400 ساعت 08:152022-01-06سياسي

راه و یاد شهدا به درستی در جامعه رواج یابد


نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام ارومیه گفت: باید تلاش شود راه و یاد شهدا به درستی در جامعه رواج یابد زیرا زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام سیدمهدی قریشی صبح پنجشنبه در آیین تشییع چهار شهید گمنام در ارومیه با بیان اینکه شهدا از مقام و منزلت بالایی در نزد خداوند متعال برخوردار هستند، اظهار کرد: شهدا هست و نیست خود را در راه خداوند متعال فدا کردند ولی شهدای گمنام، نام خود را نیز در راه پرودگار متعال فدا کردند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی با بیان اینکه جامعه ما در هر برهه ای از زمان به شهدا نیاز دارد گفت: شهادت عجیب ترین مقام و منزلت است که نصیب افراد خاص می شود.

حجت الاسلام قریشی با تاکید بر انتقال یاد و نام و وصیت شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس به نسل جوان جامعه اضافه کرد: حراست و حفاظت از خون شهدا وظیفه ذاتی و اصلی ماست و رسالت ما در زمان حاضر نسبت به شهدا بسیار سنگین و خطیر است.

پیکر مطهر چهار شهید گمنام دوران دفاع مقدس روز گذشته همزمان با ایام فاطمیه با استقبال مسئولان و مردم شهید پرور آذربایجان غربی وارد فرودگاه ارومیه شد.

شب گذشته نیز همزمان با شب شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) و دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی، مردم متدین ارومیه با اجتماع بزرگ معنوی ضم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه و یاد شهدا به درستی در جامعه رواج یابد

راه و یاد شهدا به درستی در جامعه رواج یابد