مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 دی 1400 ساعت 08:202022-01-06اجتماعي

پیش بینی ترافیک در جاده های شمال طی ساعات آینده


درحال حاضر با توجه به بارش برف شاهد لغزندگی گردنه های ولی آباد کندوان، گدوک سوادکوه،امامزاده هاشم هراز و محدوده بالادست محور کیاسر هستیم که لازم است رانندگان توصیه ها را جدی بگیرند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساری، یدالله جهان تاب امروز درباره وضعیت جاده های مازندران اظهار کرد: در حال حاضر با توجه به بارش برف شاهد لغزندگی گردنه های ولی آباد کندوان، گدوک سوادکوه، امامزاده هاشم هراز و محدوده بالادست محور کیاسر هستیم که لازم است رانندگان توصیه ها را جدی بگیرند.

وی با اشاره به ترافیکی روان در محورهای شمال، گفت: پیش بینی ما این است شاهد ترافیک در ساعات آینده به ویژه در محورهای کندوان و هراز باشیم.

رییس پلیس راه مازندران با هشدار نسبت به ریزش و رانش در محورهای کوهستانی شمال، تصریح کرد: با توجه به شرایط جوی تاکید بر رعایت سرعت مطمئنه، پرهیز از عجله و شتاب و توقف های لحظه ای در محورهای شمال است.

این مسؤول یادآور شد: موضوع مهم پرهیز از توقف در مناطق ممنوعه و پرخطر است.

*پیش بینی پایان هفته ای صاف در آسمان مازندران احمد اسدی معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی مازندران نیز درباره وضعیت جوی مازندران، اظهار کرد: براساس نقشه های هواشناسی، روزهای پنج شنبه و جمعه آسمانی صاف حاکم شده و  افزایش نسبی دما را خواهیم داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی ترافیک در جاده های شمال طی ساعات آینده

پیش بینی ترافیک در جاده های شمال طی ساعات آینده