مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 دی 1400 ساعت 08:252022-01-06سياسي

هنرمندان نقش خود برای معرفی سردار سلیمانی را ایفا کنند


معاون پارلمانی رییس جمهور با بیان اینکه سردار سلیمانی برای بسیاری از مسلمانان و آزادیخواهان الگو است، گفت: هنرمندان هم می توانند در رابطه با معرفی سردار سلیمانی نقش خود را ایفا کنند.

- سید محمد حسینی معاون پارلمانی رییس جمهور در گفت وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس با اشاره به جنگ نرم دشمنان و اینکه نهادهای فرهنگی و آموزشی در رابطه با بحث مقابله با جنگ نرم چه مسئولیتی دارند، گفت: متاسفانه در سال های گذشته رویکرد دولت یک رویکرد لیبرالی بود و در حوزه فرهنگی هم همان رویکرد تساهل و تسامحی که در دوران دوم خرداد وجود داشت در دولت قبل دیده می شد و چندان به دنبال حمایت از هنرمندان متعهد و هنر ارزشی نبودند.

حسینی تاکید کرد: هم اکنون جهت گیری دولت تغییر کرده و دستگاههای فرهنگی در دولت سیزدهم تلاش می کنند رسالت خودشان را انجام دهند و مطالباتی که رهبر انقلاب در حوزه فرهنگ و هنر دارند را مورد توجه قرار دهند.

عضو هیات علمی دانشگاه تهران تصریح کرد: ما هنرمندان مستعد فراوانی داریم که در حوزه های مختلف فرهنگی و هنری می توانند آثار ارزشمندی را خلق کنند که هم پاسخگوی نیازهای داخل کشور باشد و هم برای خارج از کشور جاذبه داشته باشد.

معاون رییس جمهور تأکید کرد: در این مدت کوتاه عمر دولت سیزدهم کارهای در جشنواره فجر ببینیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هنرمندان نقش خود برای معرفی سردار سلیمانی را ایفا کنند

هنرمندان نقش خود برای معرفی سردار سلیمانی را ایفا کنند