مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 دی 1400 ساعت 08:502022-01-06سياسي

رییس کمیته «امنیت روانی و آرامش بخشی» ستاد ملی کرونا منصوب شد


رییس سازمان نظام روانشناسی و مشاوره کشور به عنوان «رییس کمیته امنیت روانی و آرامش بخشی قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مبارزه با کرونا» منصوب شد.

- رییس کمیته امنیت روانی و آرامش بخشی ستاد ملی کرونا منصوب شد رییس سازمان نظام روانشناسی و مشاوره کشور به عنوان رییس کمیته امنیت روانی و آرامش بخشی قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مبارزه با کرونا منصوب شد.

دکتر محمد حاتمی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به حکم سردار محمد حسین سپهر فرمانده قرارگاه عملیاتی مقابله با کرونا، از انتصاب خود به عنوان رییس کمیته امنیت روانی و آرامش بخشی قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مبارزه با کرونا و حضور در جلسات این قرارگاه خبر داد و درباره وظایف این کمیته اظهار کرد: از جمله وظایف کمیته امنیت روانی و آرامش بخشی قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مبارزه با کرونا کمک به شناسایی، توصیف و صورت بندی عوارض روانی و اجتماعی پاندمی کووید 19 و ارائه راه حل هایی برای رسیدن آحاد جامعه به امنیت روان و از طریق همکاری با دستگاه های مسئول است.

وی همچنین تهیه نقشه جامع مقابله با آثار روانشناختی پاندمی کووید 19 را از جمله وظایف این کمیته عنوان کرد و ادامه داد: ایجاد دبیرخانه دائمی به منظور شناسایی، آموزش، ساماندهی و سازمان دهی روانشناسان و مشاوران برای مقابله درست در مواقع بحرانی، انجام مطال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس کمیته «امنیت روانی و آرامش بخشی» ستاد ملی کرونا منصوب شد

رییس کمیته «امنیت روانی و آرامش بخشی» ستاد ملی کرونا منصوب شد