مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 دی 1400 ساعت 08:552022-01-06سياسي

بانک اطلاعاتی ظرفیت های بانوان دانشگاه تهران تشکیل می شود


رییس دانشگاه تهران، تشکیل شبکه زنان کارآفرین دانشگاه تهران را برای گسترش حوزه فعالیت های بانوان دانشگاهی ضروری دانست و گفت: بانک اطلاعاتی ظرفیت های بانوان دانشگاه تهران تشکیل شود.

- به نقل از دانشگاه تهران، سید محمد مقیمی در نشست با منتخبی از بانوان هیأت علمی در دانشگاه تهران که در سالن شورای دانشگاه برگزار شد، با تسلیت ایام سوگواری و شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها، بر برنامه ریزی برای ارتقا و توسعه نقش زنان در دانشگاه تهران تاکید کرد و گفت: بر شایسته سالاری به عنوان معیار انتخاب مدیران تاکید داریم.

رییس دانشگاه تهران، استعدادیابی و برنامه ریزی برای توانمندسازی زنان در کانون ارزیابی مدیران را ضروری دانست و افزود: بانک اطلاعاتی از ظرفیت های بانوان دانشگاه در حوزه های اجرایی و مدیریتی تشکیل شود.

شبکه سازی زنان دانشگاه تهران، تشکیل شبکه زنان کارآفرین دانشگاه تهران، ایجاد شورای سیاستگذاری زنان و خانواده و فعال سازی دبیرخانه ای برای پیگیری اجرای مصوبات این شورا و همچنین طراحی و برگزاری جشنواره ای به مناسبت روز زن با مشارکت اعضای هیأت علمی، کارکنان و دانشجویان در حوزه های مختلف فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی زنان از دیگر محورهایی بود که رییس دانشگاه تهران در نشست با منتخبی از بانوان هیأت علمی مطرح کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بانک اطلاعاتی ظرفیت های بانوان دانشگاه تهران تشکیل می شود

بانک اطلاعاتی ظرفیت های بانوان دانشگاه تهران تشکیل می شود