مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 دی 1400 ساعت 09:202022-01-06سياسي

مراسم سالگرد شهید سلیمانی در بزرگترین گلزار شهدای مدافع حرم کشور برگزار شد


مراسم دومین سالگرد شهادت سردار شهید سلیمانی و یاران همراهش، با حضور رییس مرکز مطالعات و تحقیقات راهبردی ارتش در سالن شهید خزعلی گلزار شهدای مدافع حرم بهشت معصومه (س) قم برگزار شد.

- ایسنا/قم مراسم دومین سالگرد شهادت سردار شهید سلیمانی و یاران همراهش، با حضور رییس مرکز مطالعات و تحقیقات راهبردی ارتش در سالن شهید خزعلی گلزار شهدای مدافع حرم بهشت معصومه (س) قم برگزار شد.

امیر احمدرضا پوردستان رییس مرکز مطالعات و تحقیقات راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران و فرمانده سابق نیروی زمینی ارتش در این مراسم عنوان کرد: حاج قاسم یک فرمانده راهبردی، نظامی برجسته و دیپلمات قوی بود و این صلاحیت و قابلیت ها را داشت که اندیشه نظامی را با اندیشه سیاسی تلفیق کند و محیط را تحلیل و راهبرد متناسب اتخاذ نماید.

وی تصریح کرد: بر همین اساس بود که همه نظامیان جهان در برابر او سر تعظیم فرود آوردند و حتی دشمنانش تعابیر برترین ژنرال قرن و فرمانده سایه ها را برای او به کار بردند.

در این مراسم محمد میرزایی از شاعران حماسی، قطعه شعری را در وصف حاج قاسم و مذمت اقدام شوم ترامپ قرائت کرد و همزمان کلیپ شهر قاسم آباد پخش شد.

این مراسم با حضور پیکر مطهر دو شهید تازه تفحص شده به نام های سید محمد حسینی از شهدای فاطمیون و شهید محمد حسن خجسته راد از شهدای دفاع مقدس ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراسم سالگرد شهید سلیمانی در بزرگترین گلزار شهدای مدافع حرم کشور برگزار شد

مراسم سالگرد شهید سلیمانی در بزرگترین گلزار شهدای مدافع حرم کشور برگزار شد