مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 دی 1400 ساعت 09:252022-01-06اقتصادي

تأمین نیاز کارآفرینان با استفاده از فناوری و ابزارهای نوین


معاون وزیر اقتصاد در جلسه هم اندیشی امنیت فضای سایبری بر خدمت رسانی به آحاد مردم و تأمین نیازهای کارآفرینان با استفاده از فناوری ها و ابزارهای نوین تأکید کرد.

- به نقل از وزارت امور اقتصادی و دارایی، در راستای عملیاتی کردن سخنان رییس جمهور در جلسه مورخ 30 آبان ماه سال جاری هیئت دولت مبنی بر لزوم امنیت فضای سایبری ، جلسه هم اندیشی امنیت فضای سایبری با ریاست معاون امور بانکی، بیمه و شرکت های دولتی وزارت امور اقتصادی و دارایی، رییس مرکز فناوری اطلاعات، امنیت فضای مجازی و اقتصاد هوشمند و نمایندگان مرکز حراست وزارت امور اقتصادی و دارایی، افتا و معاونان فناوری بانک های دولتی و خصوصی شده در محل وزارت امور اقتصادی و دارایی برگزار شد.

در این جلسه مباحثی در راستای تقویت امنیت فضای سایبری، نقشه راه اجرای طرح امن سازی زیرساخت های حیاتی در قبال حملات سایبری، الزامات و دستورالعمل های موجود در زمینه امنیت و غیره توسط نمایندگان مرکز افتا مطرح شد.

در ادامه نمایندگان بانک ها به بیان دیدگاه های خود در ارتباط با مشکلات و چالش های مرتبط با امنیت فضای سایبری پرداخته و خواستار توجه بیشتر مدیران به این حوزه شدند.

پس از بحث و تبادل نظر در ارتباط با موضوعات مطروحه، حسینی معاون امور بانکی، بیمه و شرکت های دولتی بر قانون مداری، سلامت اداری و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأمین نیاز کارآفرینان با استفاده از فناوری و ابزارهای نوین

تأمین نیاز کارآفرینان با استفاده از فناوری و ابزارهای نوین