مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 دی 1400 ساعت 10:552022-01-06سياسي

شهید سلیمانی در مسیر «انضباط در اطاعت حق» حرکت کرده است


رییس سازمان اوقاف و امور خیریه گفت: صدیقه کبری حضرت فاطمه زهرا (س) می خواستند به مردم زمان خود بگویند که شما انضباط در اطاعت حق را از دست داده اید.

- رییس سازمان اوقاف و امور خیریه گفت: صدیقه کبری حضرت فاطمه زهرا (س) می خواستند به مردم زمان خود بگویند که شما انضباط در اطاعت حق را از دست داده اید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی سازمان اوقاف و امور خیریه، حجت الاسلام سیدمهدی خاموشی رییس سازمان اوقاف و امور خیریه در مراسم سوگواری شهادت حضرت فاطمه (س) و همزمان با دومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی که در نمازخانه این سازمان برگزار شد، با اشاره به آیه 82 سوره طاها ( وَ إِنِّی لَغَفَّارٌ لِمَنْ تابَ وَ آمَنَ وَ عَمِلَ صالِحاً ثُمَّ اهْتَدی ( و البته بر آن کس که (از کفر) توبه کند و (به خدا) ایمان آرد و نکوکار گردد و درست به راه هدایت رود مغفرت و آمرزش من بسیار است)، به تفسیر این آیه از آیات کلام الله مجید پرداخت.

وی افزود: از امام صادق (ع) سوال شد که منظور این آیه چیست و امام فرمودند که خدا عمل صالح را قبول نمی کند مگر با شرایط و عهدهایی که با انسان بسته است؛ اگر انسان وفای به شرط کرد و آنچه در عهد بین خود و خدا بود، عمل کرد به نتیجه اش می رسد؛ خداوند متعال راهی که برای کمال بشر تعیین کرده، توقیفی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهید سلیمانی در مسیر «انضباط در اطاعت حق» حرکت کرده است

شهید سلیمانی در مسیر «انضباط در اطاعت حق» حرکت کرده است