مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 دی 1400 ساعت 11:052022-01-06دانش

شهدا تجلی فرهنگ مقاومت، ایستادگی و ایثارند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، عبدالحسین کلانتری، معاون فرهنگی وزیر علوم، امروز پنج شنبه در آیین گرامی داشت 16 دی ماه روز شهدای دانشجو که در یادمان شهدای هویزه برگزار شد، - معاون فرهنگی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با بیان اینکه شهدا تجلی فرهنگ مقاومت، ایستادگی و ایثارند، گفت: از این رو یاد آنان در خاطر ملت ایران نقش بسته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، عبدالحسین کلانتری، معاون فرهنگی وزیر علوم، امروز پنج شنبه در آیین گرامی داشت 16 دی ماه روز شهدای دانشجو که در یادمان شهدای هویزه برگزار شد، با تاکید بر اینکه فرهنگ ایثار و شهادت نیاز امروز جامعه، حاکمیت، دولتمردان، فرهنگ عمومی و نیاز دانشگاه و دانشگاهیان است، خاطرنشان کرد: ارزش های والای شهیدان موجب شده جامعه عشقی توصیف نشدنی نسبت به آنان داشته باشد.

کلانتری با اشاره به ارزش های شهدا و هشت سال دفاع مقدس، بیان کرد: این ارزش ها سرمایه های اجتماعی ملت ایران محسوب می شوند و قدرت دفاعی مان را در برابر دشمنان افزایش می دهند.

معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری افزود: ارزش ها گاهی از سطور کتاب ها نیز فراتر رفته و با شجاعت و رشادت افرادی مانند نوجوان ایذه ای که جان خود را برای نجات دو انسان دیگر از دست داد و ده ها نمونه ی دیگر تجلی می یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهدا تجلی فرهنگ مقاومت، ایستادگی و ایثارند

شهدا تجلی فرهنگ مقاومت، ایستادگی و ایثارند