مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 دی 1400 ساعت 11:052022-01-06بين الملل

بایدن: ترامپ تنها مسئول حمله مرگبار به کنگره آمریکا است


کاخ سفید اعلام کرده است که رییس جمهور آمریکا قصد دارد برای اولین بار امروز در سخنرانی خود به مناسبت سالگرد حمله به کنگره آمریکا اعلام کند که دونالد ترامپ تنها مسئول این حمله مرگبار بوده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، کاخ سفید روز گذشته (چهارشنبه) اعلام کرد که جو بایدن رییس جمهور آمریکا در اولین سالگرد حمله به کنگره در 6 ژانویه (16 دی) به مردم آمریکا اعلام خواهد کرد که دونالد ترامپ رییس جمهور سابق آمریکا تنها مسئول حمله سال گذشته به کنگره آمریکا است.

خبرگزاری روسی اسپوتنیک در این خصوص گزارش کرد، بایدن و کامالا هریس معاون رییس جمهور آمریکا قرار است صبح امروز (پنجشنبه) به وقت ایالات متحده در سالروز حمله طرفداران ترامپ به کنگره آمریکا در کنگره سخنرانی کنند.

ترامپ پس از باخت در انتخابات ریاست جمهوری سال 2020، ادعای تقلب گسترده در شمارش آرای پستی را مطرح کرد و همچنان با گذشت ماه ها بر آن پافشاری می کند.

او که از شرکت در مراسم تحویل قدرت به را لغو کرد و با صدور بیانیه ای دراین خصوص گفت: به لطف تعصب و بی صداقتی محض کمیته غیرمنتخب تحقیق درباره ششم ژانویه متشکل از دموکرات ها و دو جمهوری خواه شکست خورده و رسانه های اخبار جعلی، من کنفرانس خبری پنجشنبه در مارالاگو را لغو می کنم .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بایدن: ترامپ تنها مسئول حمله مرگبار به کنگره آمریکا است

بایدن: ترامپ تنها مسئول حمله مرگبار به کنگره آمریکا است