مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 دی 1400 ساعت 11:102022-01-06اجتماعي

55 راه روستایی خراسان جنوبی خسارت دید


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی گفت: بر اثر بارندگی های یک هفته گذشته 55 راه روستایی استان خسارت دید که پاکسازی اولیه این محورها از گل و لای و بهسازی و ترمیم آسیب دیدگی ها انجام شد.

- اسدالله جلال زاده در جمع خبرنگاران افزود: با اقدامات انجام شده در حال حاضر تردد به صورت روان در تمام محورهای استان جریان دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی بیان کرد: همچنین به علت بارندگی های اخیر به 259 دستگاه پل و ابنیه فنی در راه ها استان خسارت وارد شده است.

جلال زاده عنوان کرد: در این بارندگی ها یک هفته گذشته به بیش از 95 خودرو در طول راه های بین شهری و روستایی استان توسط عوامل راهداری استان امدادرسانی شد و 55 نفر از مسافران در راهدارخانه ها اسکان یافتند.

وی گفت: با شروع بارندگی ها در استان تمام عوامل راهداری و حمل و نقل جاده ای به صورت آماده باش کامل بودند و اقدامات لازم را برای رفع مسدود بودن راه ها انجام دادند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی افزود: با توجه به اینکه بارش برف در گردنه های برفگیر در پنج شهرستان و بارش باران در چهار شهرستان دیگر را داشتیم، در مجموع 30 درصد راه های استان از بارش ها تاثیر گرفتند که با تلاش مشترک تیم های راهداری و پلیس راه بازگشایی محورهای شریانی و اصلی خراسان جنوبی انجام شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

55 راه روستایی خراسان جنوبی خسارت دید

55 راه روستایی خراسان جنوبی خسارت دید