مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 دی 1400 ساعت 11:352022-01-06سياسي

هزینه سازش از مقاومت بیشتر است/ حفظ انقلاب در گروی تبعیت از رهبری است


نماینده ولی فقیه در سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان گفت: دشمن همیشه به دنبال تابع کردن کشورها ز خویش است اما تجربه تاریخی نشان داده که هزینه سازش از مقاومت بیشتر است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، حجت الاسلام موسی پولادی نماینده ولی فقیه در سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان امروز در مراسم دومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی که به همت شرکت پالایش نفت لاوان در جزیره لاوان برگزار شد، اظهار کرد: مقاومت هزینه دارد اما هزینه سازش بیشتر از مقاومت است و این یک تجربه تاریخی است.

وی با بیان این که اگر مقاومت کنیم، حاج قاسم ها را از دست می دهیم و این برای عزت می آورد و خون شهید می جوشد و از خون پاک و مطهر او هزاران سرو رشید می روید، خاطرنشان کرد: اما اگر تن به سازش دهیم، هم حاج قاسم ها را از ملت ما می گیرند و هم ناموس و خاک و عزت و اقتدار کشور را به یغما می برند.

  حجت الاسلام پولادی تصریح کرد: حفظ و حراست از انقلاب اسلامی با تبعیت از ولایت میسر است و ما هرجا از ولی زمانه مان تبعیت کردیم، موفق و رو به پیشرفت بوده ایم.

وی با اشاره به مقاومت سلحشورانه بوجود آمده در منطقه به همت شهید سلیمانی، گفت: او اکنون حضور جسمانی در میان ما ندارد اما روح بلند او در کنار جریان مقاومت یاریگر فرزندان مقاومت است و راهی که او گشود اکنون در یمن، سوریه، لبنان و عراق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هزینه سازش از مقاومت بیشتر است/ حفظ انقلاب در گروی تبعیت از رهبری است

هزینه سازش از مقاومت بیشتر است/ حفظ انقلاب در گروی تبعیت از رهبری است