مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 دی 1400 ساعت 12:202022-01-06سياسي

بخش های دولتی متولی فضای مجازی کودک و نوجوان نیاز به پویایی دارند


حاضران در گردهمایی فعالان کودک و نوجوان در فضای مجازی بر نیاز بخش های دولتی متولی فضای مجازی کودک و نوجوان به پویایی تاکید کردند.

- ، گردهمایی فعالان پیشرو کودک و نوجوان در فضای مجازی توسط مجمع ناشران دیجیتال کودک و نوجوان با هدف بررسی مشکلات و رفع موانع تولید حوزه نشر دیجیتال با حضور نمایندگانی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، وزارت آموزش و پرورش، سازمان صدا و سیما و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و فعالان حوزه نشر دیجیتال کودک و نوجوان از سراسر کشور، با همراهی مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی، متولیان بخش دولتی و تولیدکنندگان محتوا در بخش غیردولتی در هتل لاله تهران برگزار شد.

مجتبی سادات نایب رییس هیئت مدیره مجمع فعالان دیجیتال کودک و نوجوان در این نشست که با هدف بررسی وضع موجود، چالش های پیش رو و ارائه راهکارهای مناسب برای مانع زدایی ها تشکیل شد، اظهارامیدواری کرد خروجی این نشست تکمیل زنجیره ارزش برای توانمندسازی فعالان تولید محتوای کودک و نوجوان و کمک به اقتصاد محتوا در فضای مجازی باشد به طوری که منافع همه دست اندر کاران از نهادهای بالادستی تا کوچکترین فعالان انفرادی حقیقی تامین شود.

وی با بیان اینکه در جامعه ما معمولا در مواجهه با هر پدیده ای نو، ابتدا صبر می کنیم و پس از شکل گیری بحران به دنبال راه حل آن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بخش های دولتی متولی فضای مجازی کودک و نوجوان نیاز به پویایی دارند

بخش های دولتی متولی فضای مجازی کودک و نوجوان نیاز به پویایی دارند