مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 دی 1400 ساعت 13:052022-01-06سياسي

دانشجویان برای حل مسائل کشور ورود کنند


رییس سازمان بسیج دانشجویی کشور گفت: دانشجویان کشور با ایجاد یک حرکت عمومی برای نقش آفرینی و حل مسائل نظام ورود پیدا کنند تا کشور به اهداف خودش برسد.

- ، محمدحسین کفعمی ظهر امروز پنجشنبه در آیین گرامیداشت چهل و یکمین سالگرد حماسه کربلای هویزه اظهار کرد: 41 سال پیش جوانان و دانشجویان پیرو مکتب حضرت امام با حضور خودشان در هویزه با تبعیت از منویات امام راحل مقابل دشمنان ایستادگی و مقاومت کردند تا تمامیت اراضی کشور حفظ شود.

رییس سازمان بسیج دانشجویی کشور، حضور این جوانان و دانشجویان را مخلصانه و مجاهدانه دانست و افزود: بعد از 41 سال هر روز بهتر از گذشته از این شهیدان تجلیل می شود و اکنون نیازمند آن هستیم که جوانان و دانشجویان کشور مثل گذشته با ایجاد یک حرکت عمومی برای نقش آفرینی و حل مسائل نظام ورود پیدا کنند تا کشور به اهداف خودش برسد.

وی با یادآوری اینکه 16 دی ماه امسال برای اولین بار به نام شهدای دانشجو نامگذاری شده تاکید کرد: دنبال آن هستیم که با پیروی از مکتب شهدا نیازمندی های این انقلاب فراهم شود و امید است که در گام دوم انقلاب اسلامی جوانان این کشور بتوانند رسالتی را که شهدای دانشجو داشته اند، آنها را ادامه دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشجویان برای حل مسائل کشور ورود کنند

دانشجویان برای حل مسائل کشور ورود کنند