مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 دی 1400 ساعت 14:202022-01-06سياسي

پیاده روی «حرم تا حرم» در سالروز شهادت حضرت فاطمه(س) در یاسوج برگزار شد


به مناسبت شهادت حضرت فاطمه زهراء (س) همایش پیاده روی و عزاداری از «حرم مطهر امامزاده عبدالله (ع) تا حرم امامزاده مختار (ع)» یاسوج برگزاری شد.

- پیاده روی حرم تا حرم در سالروز شهادت حضرت فاطمه(س) در یاسوج برگزار شد ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت شهادت حضرت فاطمه زهراء (س) همایش پیاده روی و عزاداری از حرم مطهر امامزاده عبدالله (ع) تا حرم امامزاده مختار (ع) یاسوج برگزاری شد.

سید کورش اداره، رییس شورای هیئات مذهبی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: همایش پیاده روی و عزاداری امروز 16دی ماه 1400 از حرم مطهر امامزاده عبدالله (ع) تا حرم مطهر امامزاده مختار (ع) یاسوج برگزار شد.

وی با بیان اینکه اجرای این مراسم در سال گذشته به دلیل شرایط خاص کرونایی کشور به صورت خودرویی برگزار شد، اضافه کرد: امسال این برنامه با رعایت دستورالعمل های بهداشتی در قالب پیاده روی دسته های عزاداری برگزار شد.

وی اظهار کرد: این برنامه فرهنگی و معنوی از سال 82 به همت هییت امامزاده عبدالله یاسوج شروع شد و ادارات مختلف نیز در این برنامه همکاری دارند.

آیت الله سید نصیر حسینب، نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد هم پس از اقامه نماز در جمع عزاداران فاطمی در حرم امامزاده مختار(ع) با اشاره به جایگاه والای حضرت زهرا(س) گفت: توحید، انجیل و تمام انوار الهی در پرتو ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیاده روی «حرم تا حرم» در سالروز شهادت حضرت فاطمه(س) در یاسوج برگزار شد

پیاده روی «حرم تا حرم» در سالروز شهادت حضرت فاطمه(س) در یاسوج برگزار شد