مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 دی 1400 ساعت 14:502022-01-06دانش

زاکانی و قالیباف عضو هیات امنای دانشگاه علوم پزشکی تهران شدند


وزیر بهداشت در حکمی دکتر محمدباقر قالیباف، دکتر علیرضا زاکانی، دکتر رحیم ممبینی، دکتر علی اکبری ساری، دکتر محمدعلی محققی و دکتر اکبر فاضل نجف آبادی را به عنوان عضو هیئت امنای دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی تهران منصوب کرد.

- وزیر بهداشت در حکمی دکتر محمدباقر قالیباف، دکتر علیرضا زاکانی، دکتر رحیم ممبینی، دکتر علی اکبری ساری، دکتر محمدعلی محققی و دکتر اکبر فاضل نجف آبادی را به عنوان عضو هیئت امنای دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی تهران منصوب کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در متن احکام اعضای جدید هیات امنای دانشگاه علوم پزشکی تهران که از سوی بهرام عین اللهی، وزیر بهداشت صادر شده، آمده است: در اجرای بند ج ماده 1 قانون تشکیل هیئت های امنای دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی و پژوهشی به موجب این ابلاغ به عضویت هیئت امنای دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی تهران منصوب می شوید.

امید است با لطف و عنایت الهی و بهره گیری از ظرفیت استقلال دانشگاه ها و همسو با سیاست ها و راهبردهای کلان این وزارت، در جهت ارتقای شاخص های علمی دانشگاه و سلامت جامعه به منظور خدمت به ملت شریف ایران و نظام مقدس جمهوری اسلامی موفق و مؤید باشید .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زاکانی و قالیباف عضو هیات امنای دانشگاه علوم پزشکی تهران شدند

زاکانی و قالیباف عضو هیات امنای دانشگاه علوم پزشکی تهران شدند