مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 دی 1400 ساعت 15:152022-01-06بين الملل

بایدن حمله به کنگره آمریکا را «شورش مسلحانه» توصیف کرد


رییس جمهور آمریکا با انتقاد شدید از رییس جمهور سابق این کشور او را به تحریک گروه های اغتشاش طلب برای حمله به کنگره متهم کرده و آن را شورش مسلحانه توصیف کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه مانیتورینگ گروه بین الملل خبرگزاری فارس، در مراسمی که به مناسبت سالگرد حمله هواداران دونالد ترامپ رییس جمهور سابق آمریکا به کنگره آمریکا برگزار شد کاملا هریس معاون بایدن، این حادثه را به حمله ژاپن به آمریکا در جنگ جهانی دوم و حملات یازده سپتامبر تشبیه کرد.

هریس با اشاره به اینکه روز حمله به کنگره به عنوان سناتور در این ساختمان حضور داشت گفت: همه ما در این روز شاهد بودیم اگر نیروهایی که به دنبال نابودی دموکراسی ما هستند موفق شوند، ملت ما چه شکلی خواهد داشت .

او با حمله لفظی به ترامپ و هوادارانش گفت: نمی توانیم اجازه دهیم آینده ما را کسانی تعیین کنند که به دنبال ساکت کردن صدای ما، تغییر رأی های ما و انتشار دروغ و اطلاعات غلط هستند و بخش افراط گرایی هستند که شاید به تازگی ظهور یافته اند ولی ریشه های آن ها قدیمی و عمیق هستند .

معاون بایدن در توجیه ناکارآمدی دموکراسی آمریکایی گفت: هنگامی که جوان ها از من درباره دموکراسی در آمریکا می پرسند پاسخ می دهم ششم ژانویه بازتاب دهنده طبیعت دوگانه دموکراسی ما بود که شامل شکنندگی و قدرتمندی است .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بایدن حمله به کنگره آمریکا را «شورش مسلحانه» توصیف کرد

بایدن حمله به کنگره آمریکا را «شورش مسلحانه» توصیف کرد