مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 دی 1400 ساعت 16:252022-01-06اقتصادي

اضافه شدن 40 درصد به گازبهای مشترکان پرمصرف خانگی


مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی گفت: در بخش خانگی برای مشترکانی که از پلکان سوم مصرف عبور کرده و به پلکان های بالاتر برسند به ازای هر پلکان بالاتر 40 درصد به گازبهای آن ها اضافه می شود.

- سید محمود هاشمی مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس اظهارداشت: در بخش خانگی دولت به استناد بند یک تبصره هشت ماده واحده قانون بودجه 1400 آیین نامه اجرایی تعیین کرده که براساس آن دو عامل تشویقی برای مشترکان کم مصرف و یک عامل بازدارنده برای مشترکان پرمصرف در نظر گرفته شده است.

وی تصریح کرد: مشترکان خانگی که در رده های اول تا سوم مصرف قرار می گیرند نرخ گازبهای آنها مشابه سال گذشته بوده و افزایشی نسبت به سال گذشته نخواهد داشت.

مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی ادامه داد: همچنین مشترکان خانگی تحت پوشش نهادهای حمایتی از جمله بهزیستی و کمیته امداد که در پلکان های یک تا سوم مصرف و حداکثر تا 450 مترمکعب گاز مصرف کرده باشند، میزان گازبهای آنها رایگان است.

هاشمی به عامل تشویقی دوم که در قانون برای محاسبه گاز بهای خانگی ابلاغ شده اشاره داشت و یادآور شد: در بازه زمانی 16 آبان تا 16 اسفندماه مشترکان خانگی که در هر پلکان مصرفی قرار دارند اگر نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش مصرف داشته باشند به ازای هر یک درصد کاهش تخفیف 3 درصدی شامل حا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اضافه شدن 40 درصد به گازبهای مشترکان پرمصرف خانگی

اضافه شدن 40 درصد به گازبهای مشترکان پرمصرف خانگی