مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 دی 1400 ساعت 17:452022-01-06ورزشي

برای فوتبال خوزستان بد است که زمین مناسب نداشته باشد


کاپیتان تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: متاسفانه شرایط زمین تختی اصلا خوب نیست و برای خوزستان بد است که زمین مناسب نداشته باشد.

- علی حمودی امشب در گفت وگو با خبرنگار فارس درخصوص شرایط فنی، مدیریت، تدارکات در تمام بازی هایی که کردیم و بازی های پیش رو جدی و با انگیزه هستیم، همه یک دل هستیم و امیدوارم روند خوبی که داریم را تا صعود به صدر جدول نگه داریم که این هم با توجه به تلاش تمام افراد مجموعه حال حاضر تیم دور از دسترس نیست.

وی با اشاره به روند استقلال خوزستان و تغییراتی که در این تیم ایجاد شد گفت: تغییرات در تیم ما تاثیر زیادی داشت، از آقای بختیاری باید تشکر کنم که در آن شرایط سخت توانستند تیم را ببندند؛ تغییری که ایجاد شد، شخصا آقای بابادی را اولین بار از نزدیک می دیدم اما وقتی  شناختم بیشتر شد، دیدم یک شخص فوتبالی و پیگیر در خصوص مسائل باشگاه است که با تمام توان در حال کمک به تیم هستند، این حمایت ها و مخصوصا توانمندی که او دارد برای استقلال خوزستان مفید باشد و بتوانیم مسیر تیم را به خوبی رو به جلو ببریم.

علی حمودی با اشاره به نداشتن یک زمین چمن خوب برای این تیم و تعجب حریفان استقلال خوزستان هنگام بازی در اهواز با این تیم  بیان کرد: حرف های زیادی هست اما فقط صمیمانه خواهش و التماس می کنم مسوولان استانی به فکر تیم های خوزست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای فوتبال خوزستان بد است که زمین مناسب نداشته باشد

برای فوتبال خوزستان بد است که زمین مناسب نداشته باشد