مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 دی 1400 ساعت 17:502022-01-06سياسي

بزرگداشت شهدای سانحه هوایی در قم برگزار شد


مراسم بزرگداشت شهدای سانحه هوایی هواپیمای اوکراینی با حضور آیت الله سعیدی امام جمعه قم، سردار موحد فرمانده سپاه استان قم و حجت الاسلام والمسلمین مؤمنی استاد حوزه در حرم حضرت معصومه(س) برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، دومین سالگرد عروج آسمانی شهدای سانحه هوایی هواپیمای اوکراینی در شام شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها در شبستان حضرت زهرا سلام الله علیها حرم مطهر بانوی کرامت برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین سید حسین مؤمنی در این مراسم با بیان اینکه دنیا همواره همراه با امتحان و ابتلاء است، اظهار کرد: در تمام ابتلائات خداوند راهی را برای برون رفت انسان از بلا قرار داده است.

وی با بیان اینکه بدون ابتلا امکان رسیدن به نعمت ها وجود ندارد، گفت: در حالات و بیانات ائمه(ع) بلا یک امر منفی نبوده است بلکه امر مثبتی بوده که نشان از قرب فرد بلا دیده به خدا و نظر کردن خدا به او است.

استاد حوزه علمیه متوجه شدن بلا به انسان را کاشف از چند موضوع دانست و افزود: اولین موضوع نظر کردن خدا به فرد مبتلا است و دومین موضوع وجود ظرفیت تحمل بلا در فرد بلا دیده است به این معنی که آن فرد متصف به صبر است به شرطی که شیطان بر انسان مسلط نشود و امر مثبت را منفی جلوه ندهد و انسان را از وادی شکر به وادی کفر نکشاند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بزرگداشت شهدای سانحه هوایی در قم برگزار شد

بزرگداشت شهدای سانحه هوایی در قم برگزار شد