مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 دی 1400 ساعت 17:552022-01-06سياسي

جان خود را در راه انقلاب خواهیم داد/ همه ایران «قاسم سلیمانی» است


مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی با اشاره به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس مبنی بر رقص و پایکوبی در ایام فاطمیه در یکی از شهرستان های استان کرمانشاه گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فارس از کرمانشاه، مراسم تشییع و خاک سپاری شهید گمنام در محوطه شهرداری کرمانشاه برگزار شد.

حجت الاسلام یوسف احمدی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه در جمع اجتماع بزرگ عزاداران فاطمی اظهار داشت: امروز اگر در آرامش کامل قرار داریم مدیون خون تک تک شهدای هشت سال دفاع مقدس، شهدای مدافع حرم و شهدای امنیت هستیم.

وی با بیان اینکه تشییع شهدا برای آن است که راه امامین انقلاب گم نشود افزود: پیام شهدا این است که ما برای آب و خاک رفته ایم.

احمدی با اشاره به تشییع پیکر شهید گمنام همزمان با روز شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها گفت: این شهید زنده است و همچون مادرش گمنام.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه تصریح کرد: ان شاء الله وجود این شهدا چراغ راه ما باشند.

وی با اشاره به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس مبنی بر رقص و پایکوبی در ایام فاطمیه در یکی از شهرستان های استان کرمانشاه گفت: مگر جوانان انقلابی این شهر مرده اند که این چنین می شود، جان ناقابلی داریم که در راه انقلاب خواهیم داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جان خود را در راه انقلاب خواهیم داد/ همه ایران «قاسم سلیمانی» است

جان خود را در راه انقلاب خواهیم داد/ همه ایران «قاسم سلیمانی» است